.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چگونه از مجاز بودن امداد خودرو مطلع شویم؟
رییس پلیس راهور تهران گفت: رانندگانی که خودرو آن‌ها خراب شده اولین اقدامی که انجام می‌دهند این است که خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست هدایت کرده و مثلث شبرنگ را در فاصله ۷۰ متری از خودروی خود قرار دهند.
چگونه از مجاز بودن امداد خودرو مطلع شویم؟

به گزارش شمال نیوز ، سردار حمیدی رییس پلیس راهور تهران اظهار کرد:  متاسفانه یکی از معضلاتی که سال گذشته داشتیم موضوع حمل خودروهای دچار نقص توسط  خودروهای امدادی فاقد مجوز  بود .

 

وی افزود: بعضا شخصی وانت نیسانی  تهیه  و به ابتدایی ترین وسایل نیز تجهیز می کرد و در بزرگراهها بدون آنکه صلاحیت داشته باشد و یا حتی تخصصی دیده باشد اقدام به امداد رسانی غیر مجاز  به خودروهای  شهروندان می کرد .

 

سردار حمیدی  بیان داشت : بر سر  همین موضوع چون این افراد تجهیزات مناسب  و حرفه ای  و تخصصی نداشتند، این امدادخودروها باعث  ایجاد تصادف نیز می شدند .

 

رییس پلیس راهور تهران افزود :  خیلی پیش می آمد و شاهد بودیم که همین افرادی که در حال امداد رسانی و یا انتقال خودروها بودند و اعتماد کاذبی که به آنها می شد ، باعث  تصادف های شدید و خطرناک می  شدند  .

 

وی  گفت : مردم نباید به هر  امداد خودرویی اعتماد و توجه کنند و با ساز  و کاری که اعلام می شود ، نسبت به امداد خواهی از  امدادخودروهای مجاز اقدام نمایند.

 

سردار حمیدی افزود : رانندگانی که خودروهای آنها خراب شده  اولین اقدامی که انجام می دهند این است که خودروی  خود را به منتهی الیه سمت راست هدایت نموده  و  مثلث  شبرنگ را در  فاصله 70 متری  از  خودروی خود قرار دهند .

 

سردار حمیدی گفت: اگر نیاز شد که خودروی  شهروندان توسط  امداد خودروها به تعمیرگاه منتقل شود و نیاز  به تعمیر  در  محل توسط  این افراد را داشت می توانند با بارکد آن وسیله امدادی  توسط  اسکن از  طریق گوشی همراه خود از  مجاز  بودن فرد و وسیله امدادی آن با خبر  و مطلع شوند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.